Bus i Göteborg..




image7


I helgen har vi varit uppe i Göteborg för att hälsa på David och hans Dogue de Bordeauxtjej Astrid. Det var jättekul! Resan upp gick ganska bra, fast jag tyckte det var lite läskigt. Satt en stor hund och blängde på mig och så skällde han ibland. Massa konstiga ljud och så skakade hela golvet, men efter en stund lugnade jag ner mig och just som jag drömde som bäst så väckte matte mig för avstigning.

Väl framme hos David och Astrid tog vi en runda ut på ängen så att jag och Astrid kunde få lära känna varandra. Vi fick springa lösa och bekanta oss. Astrid är en go tjej som precis som jag gillar att springa och busa...fast kanske inte fullt så häftigt och lika länge..:-) När hon tyckte jag blev lite för tramsig sa hon till mig så då fick man ta det lugnt ett tag... Jag lärde mig rätt snart att det var bäst att lyssna på henne.

På lördagsmorgonen tog vi en jättelång promenad i skogen en bit utanför Göteborg. Matte och David räknade ut att de gått lite över 2 mil! Hur långt jag och Astrid sprang vet bara gudarna...Vi sprang upp för kullar, ner för kullarTrötta var vi när vi kom hem i alla fall! Sedan snarkade vi ikapp resten av dagen och kvällen :-)



image5

Kommentarer
Postat av: pernilla&Enzo

Hej!
Så roligt med ytterligare en Inciriasboxerbloggare! Välkomna till bloggvärlden.
Pernilla och Enzo

2008-04-08 @ 11:43:43
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0