Härlig helg!

Hejsan!

I helgen har det varit underbart väder och jag och matte har passat på att hitta på en massa skoj ute. I lördags morse gick vi och mötte mattes mamma som varit på loppis. När jag fick syn på henne blev jag såhär glad...Det var med nöd och näppe jag fastnade på bilden för det gick så snabbt..

image23

Vi tog en runda i parken på vägen hem och i en buske hittade jag en skojig boll. Den var inte rund länge för jag punkterade den i min vilda lek. Men oj så skoj det var!

image25

På eftermiddagen cyklade jag och matte ner till dammarna och jag fick springa runt och tramsa. Sedan cyklade vi till klubben och tränade en stund. Jag var ju rätt trött efter allt busande så jag skötte mig riktigt bra. När matte gick för att fylla på vatten passade jag på att hoppa upp på prispallen och utse mig själv till vinnare..tyckte det räckte med träning för den gången

image24

På söndagen gick vi på vår vanliga långpromenad med kompisarna i området. Vi var åtta busiga vovvar denna gången. Jag gillar ju inte vatten så mycket, men lera och gegga har jag inget emot så jag såg mer ut som en trubbnosad svart labrador när jag busat klart. Eftersom vi skulle direkt till Stadsparkscafet för att fika med mattes pappa så drog matte mig till klubben för en snabbtvätt. Det var inte alls kul..men hade jag inte fått en dusch där så hade jag ju ändå fått det när jag kommit hem..

image26

Kommentarer
Postat av: Chuck o malin

Vilken härlig helg, man har ju aldrig tråkigt med en boxer i alla fall! hihi

2008-04-21 @ 14:24:52
URL: http://chuckberry.blogg.se
Postat av: Sally

Ser ut som att du har haft en toppenhelg! Bra gjort av dig att utse dig själv till vinnare! Självförtroende ska man ha!! :D kram

2008-04-21 @ 17:49:32
URL: http://rallysally.webblogg.se
Postat av: Ann-Britt Incirias kennel Håkansson

Underbara hund o matte du är förståndig som använder skönhetsbad
och som ger dig 1 :a placeringen också då vet du vad vi kräver av dig ! Tur med en så trevlig
helg Brorsans Chucks matte är nog inte god på en innekissande Chuck så ta inte efter hans trams
Kram
Ann-Britt

2008-04-21 @ 22:35:27
URL: http://home.swipnet.se/Incirias
Postat av: XeNo här med sin syster yster Pax

Hejsan Chaplin, en sådan skön helg du har haft och din matte ser lika go och glad ut som vanligt. Är du så duktig att du kan vara med så många kompisar på en och samma gång. Duktig kille du! Eller är det din duktiga matte som fått dig så duktig? Ha en bra dag i dag oxså, hoppas att det blir sol då oxså! Boxerkramar från XeNo o Pax

2008-04-22 @ 01:24:09
URL: http://www.xeno-pax.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0