Promenad och gosedjur

De senaste dagarna har det inte hänt så mycket för min matte har varit lite krasslig. I söndags var vi ju på klubben på träning som vanligt i alla fall och det gick bra. Jag kan ju inte hjälpa att jag har en massa vårkänslor som far runt i mig men jag tyckte ändå jag skötte mig fint. Tog en liten extra avstickare på inkallningen bara..var tvungen att sträcka på benen. Men kom och satte mig fint sen :-) Kanske ligger i släkten för jag hörde att min halvsyster Enzo fått ett liknande fnatt på inkallningen för ett par veckor sen :-) Men vi kommer ju in fint sen så jag tycker inte det är så mycket att klaga på..

Vi har varit ute och promenerat en hel del i det fina vädret också så klart!

image39

image40

När matte har vilat har jag sysselsatt mig med att "döda" mina gosedjur!

image41

image42

Skyller på att det är kompisen Lingo som lärt mig ;-)

image44

Kommentarer
Postat av: XeNo här med sin syster yster Pax

Så söt du är goa Chaplin, du är ju jätte duktig. Att göra en och annan reace vid sidan av ibland är ok tycker vår matte, bara man inte tar det för vana. I dag har vi lekt med en freesbel, nä nu vet vi inte riktigt hur det stavas:-). Men du fattar nog, det var kul. Ha det så gott och boxerkramar från oss( ps:Matte hälsar att din matte skall krya på sig om hon fortfarande är lite krasslig. Kram)

2008-04-29 @ 13:11:54
URL: http://www.xeno-pax.dinstudio.se
Postat av: pernilla&Enzo

ja jag förstår inte heller vad det kan spela för roll med ett litet extra varv hit eller dig, vi kommer ju fint ändå! Min matte brukar bara skratt åt mig men ibland tror jag att hon önskar att hon hade en schäfer hihi! Hoppas din matte är frisk och pigg igen!

halvsyrran!

2008-04-30 @ 09:45:07
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson
Postat av: Chuck o malin

Ja ni kommer ju i alla fall, jag har slutat komma lägger mig jätte fint när matte kallar in mig! Det är inte lika populärt, jag reser mig ju efter en stund...men när jag vill.

2008-04-30 @ 11:57:23
URL: http://chuckberry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0