Träning i vårsolen!

Hejsan!

Igår på kvällen tog matte och jag ett träningspass och visade upp lite av vad vi lärt oss för mattes mamma som fick vara fotograf. Jag vet inte riktigt varför men jag hade liksom myror i hela kroppen hela dagen igår. Fick inte nog av något och ville mest busa hela tiden. Man får ju en massa energi när man känner att våren är här! Träningen gick i alla fall helt ok enligt matte fast hon mumlade att jag var lite vimsig och okoncentrerad..jaja, jag tyckte jag skötte mig fint i alla fall :-)

image32

Tycker faktiskt det är matte som är okoncentrerad..

image33

Lite tjatig också..måste hålla mig precis där hon vill..

image34

ligga stilla när hon säger det..

image36

sitta stilla fast jag har myror i baken..

image35

och komma som ett skott när hon kallar..

image37

sen ska man gå fint också...

image38

sköter jag mig blir matte glad och det blir hopp och lek!



Kommentarer
Postat av: Ann-Britt Incirias kennel Håkansson

Så roligt att se Chaplin så duktig ha en fortsatt skön helg o kramar från oss i Löberöd

2008-04-25 @ 19:29:51
URL: http://home.swipnet.se/Incirias
Postat av: dagmatte

Verkligen duktigt av dig att skärpa till dig och fixa en så tjusig uppvisning på kvällskvisten! Efter så många jobbiga saker som du haft för dig under dagen: du måste ju springa och skutta, sniffa, buffa och busa och så förstås glutta på och kolla allt annat som händer och rör sig runtomkring... det tar på krafterna.
Och matte som säger att du är dubbelt så duktig på brukshundsklubben...

2008-04-25 @ 22:19:26
Postat av: XeNo här med sin syster yster Pax

Va bra du är nu kompis, det blir inte lätt att tävla med dig/ Ha nu en bra helg och massor av boxerhälsningar från oss.!

2008-04-25 @ 23:03:00
URL: http://www.xeno-pax.dinstudio.se
Postat av: pernilla&Enzo

så duktig du är, det måste vara din mammas gener haha! myror i brallan generna, min matte känner igen dem

Trevlig helg
ENZO

2008-04-26 @ 09:47:50
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson
Postat av: XeNo här med sin syster yster Pax

Hejsan lägerkompis, hur mås det? Vi hoppas på att ni mår bra, vi har inte haft någon data igång på några dagar så vi skickar iväg en hälsning till er och hoppas på att ni mår braför det gör vi. Boxerhälsningar från boxarna bus

2008-04-28 @ 22:51:40
URL: http://www.xeno-pax.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0