Trött boxerkille



image11

Hejsan!
Matte tjatar så mycket om att hålla mig i fin form eftersom jag är väldigt glad i mat och har lätt att lägga på mig lite så igår drog hon ut mig på en lång rask kvällspromenad. Vi gick ner till Folkparken och där fick jag köra lite uppletande som belöning för att jag orkat hänga på i mattes tempo. Det var skoj! Men roligast var ändå att jaga kaninen jag fick syn på när jag var klar med övningarna. Matte röt till men jag hörde ju så dåligt för jag fick ju knäck i lurarna helt plötsligt...men jag vet att man inte ska jag kaniner så jag skrämde bara iväg den en bit :-) Matte glömde det ändå rätt snabbt när jag kom lunkande tillbaka med örat på sne, bollen i munnen och med det skamligaste uttrycket jag kunde få till... I morse var jag i alla fall himla trött och inte alls pigg på att stiga upp kl 06.00. På bussen till dagmatte somnade jag och det första jag gjorde när jag var framme var att slänga min på puffen, sträcka ut tungan och börja snarka...skönt! Men jag var ju tvungen att kolla in matte när hon sprang iväg till bussen igen...



image12


Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hello :)
Tänkte bara säga att om du har tid å lust får du jätte gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha det fint!

2008-04-10 @ 13:50:26
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: Kajsa

Hej! Vad kul att se en till Boxerblogg! Alltid roligt att läsa om andras odjur. :)

Ha det bra!

Kajsa & Castro (Ego- Boy)

2008-04-10 @ 16:31:15
URL: http://www.123minsida.se/ambinville

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0