Valborg!

Hejsan!

Idag är det valborg och matte jobbar bara halvdag så hon kommer hem snart! Under tiden har jag och dagmatte varit på backarna och busat!

image45

image46

Igår var en hård dag för mig. Matte drog mig runt halva stan kändes det som och när jag trodde hon var klar så bar det av till klubben. Blev inte så mycket träning men lite platsliggande och så tränade vi hoppet! Gillar hoppet men igår slog jag i för första gången när jag hoppade och då var jag inte tuff ska jag säga..usch så rädd jag blev! Men med övertalning av matte gjorde jag om det igen så nu är jag inte rädd för hindret mer :-)

image47

Resten av dagen blir i alla fall en lugn dag. Vi bor ju precis vid Stadsparken i Lund och där är det som ett slagfält på Valborg. Läskigt med berusade och skrikiga människor tycker både matte och jag så vi håller oss inne och myser i soffan istället :-) Springer ut och kissar snabbt bara :-)

Kommentarer
Postat av: pernilla&Enzo

hoppas ni också får en trevlig valborg, här ute på landet finns det inte så mycket skrikiga och fulla människor. Kommer ihåg stadsparken från studietiden i Lund, ingen vacker syn haha! Ni får gärna följa med Enzo och mig och spåra någongång, det är bara att ringa om ni är sugna!

2008-04-30 @ 13:11:12
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson
Postat av: XeNo här med sin syster yster Pax

Hej på er hela flocken, vi Boxarna bus med matte Ninni önskar er alla i er flock en jätte skön Valborg och massor av skoj och bus. Vi skall allt ta oss ett Valborgsdopp i bäcken är tänkt,, . Matte skall väl handla fredagsräkor till husse och henne skulle vi tro. När matte visade kortet på leriga XeNo i går så undrade husse vem jag XeNo var.:-)
Ja så vi har skrattat åt Paxilaxi som inte kunde se efter doppet utan stod där och plira med ögonen. Nu hoppas vi att ni oxså hittar på något bus som ni kan berätta för oss. Hoppas att ni inte får för stökigt utanför erat i kväll, så ni kan gå ut och göra Chaplins behov. Du är duktig som tränar så mycket. Boxerhälsningar från oss till er Kram!!!!

2008-04-30 @ 14:38:17
URL: http://www.xeno-pax.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0