Välkommen till Bloggen om mig och mina upptåg!

image4


Nu har även jag bestämt mig för att blogga om mitt liv och vad jag, matte och mina kompisar hittar på! Jag vet ju att min bror Chuck har en blogg där han berättar om allt skoj han hittar på ...det verkar kul så det testar vi med!

Jag heter Chaplin och är en busig boxerpojke på 2 år. Det roligiaste som finns är att leka! Det kan man göra dygnet runt..om man bara hade fått. Helst busar jag med matte eller med någon av mina hundkompisar. Favoriterna är Zack ( Vit herdehund) och Bob ( Golden Retriever ).

Kommentarer
Postat av: dagmatte

Så söt du var och så liten, när du kom mitt i kallaste vintern! Nästan rumsren direkt, matte var rädd att du skulle förfrysa när du bars ut i en filt i snön och sattes ner för att kissa. Allt skulle du vara med på, lek och bus var ju bland det bästa - men allra bäst var att krypa upp i mattes knä och ligga hoprullad som en kringla. Vad vi skrattade åt dina fyrfotahopp när du kastade dig över nästan allt inom räckhåll som du fick ögonen på! Men din gose - nyckelpigan i filt - behandlade du så ömsint, bara suttade på så att den höll sig fin i månader, den finns fortfarande kvar liksom din första trofé, en dm-lång avskalad pinne.

2008-04-16 @ 15:02:41
Postat av: Helen

Hej det här var en ny bekantskap för mig kul. Härliga bilder busig kille. Hälsningar från boxertjejerna Risgryn o Vixi i Sundsvall

2008-05-09 @ 20:59:48
URL: http://boxermania.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0