Julklapp i förskott :-)

Hej hej!

Nu börjar det hända saker här hemma igen. Matte och jag har piggnat till efter snuvigheterna och det är fullt ös medvetslös som gäller! Har så mycket boxerenergi som måste ut och en massa bus att ta igen efter all vila! Vi skulle ju egentligen ta ett uppehåll med träningen, men har inte kunnat hålla oss helt borta för då tror matte att jag hade börjat klättra på väggarna. Vi tränar lite finslipning av delar av moment med hjälp av klicker för att jag inte ska krypa helt ur skinnet. Och på lördag blir det äntligen spår igen!

Liksom Molly och syster Enzo har jag också fått en av mina julklappar i förskott, en tjusigt halsband med mitt namn tryckt på!

Så har tjusig är jag i nya halsbandet!



Matte fotar och fotar och det börjar bli lite väl tråkigt nu..



Tror jag busar lite istället..







Kommentarer
Postat av: Anonym

men han är för söt! tycker dock synd om nalle puh, han verkar inte ha det lätt haha! Ska bli kul på lördag. Enzo är laddad...

2008-12-10 @ 19:20:01
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson
Postat av: Ann-Britt Incirias kennel

Vilken tjusig kille ha så trevlig tpå träningen Gamle Matte

2008-12-11 @ 12:30:45
URL: http://home.swipnet.se/Incirias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0