Boxerlägret närmar sig!

Hejsan!

Nu närmar sig mattes semester och på lördag bär det av till sommarens stora boxerläger! Vi har kommit i appellgruppen tillsammans med våra lägerkompisar från förra året, Maggan och 7:an! Det kommer bli jätteskoj och jag tror att appell blir bra för oss med lydnad och så spår som jag upptäckt att jag gillar så mycket! Igår tränade matte och jag lite lydnad med Birgitta och vi hade en egen liten träningstävling..Det gick faktiskt riktigt bra men jag var lite slö och sen att lägga och sätta mig på flera moment så matte och Birgitta undrade vad det var med mig...Om de bara hade vetat att jag faktiskt hade ont i mitt ena ben så kanske de inte hade varit så tjuriga! De märkte efter en liten stund att jag haltade lite på ena bakbenet så då fick vi bryta vår träning. Matte blev genast superorolig, fjantig som hon är :-) Jag har antagligen bara sträckt mig lite eller något när jag gjorde mina boxerrus under förmiddagen för på kvällen haltade jag inte och nu verkar det inte vara något..Vi får hålla tummarna för matte började ju genast tänka på hur vi skulle göra med boxerlägret om jag inte blev bättre..och jag vill ju dit och träna!

Jag sparar alla mina krafter och passar på att vila upp mig inför lägret på lördag! Så här mysigt hade jag det i mattes säng när hon steg upp i morse :-) Tungan ute såklart..



Matte tjatar på mig att stiga upp för att gå ut och kissa...men om jag ber snällt kan jag väl få ligga kvar bara lite..?



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Alltså hur kan man bara vara så söt som Chaplin är? Helt otroligt. Hoppas att benet blir bra till lägret, det får ni ju bara inte missa.



Pernilla och Enzo

2008-07-10 @ 12:49:53
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson
Postat av: Ann-Britt Incirias kennel. Incirias kennel

Lilla gubben va go du är påminner om din halvsyster Bony med tungan ute men mamma ser likadan ut mellan varven Vi håller verkligen tummarna så det bra har varit en sträckning så ni får göra det som är roligast ! Men glöm inte uppvärmningen Kram och ha det trevligt på lägret Ann-Britt

2008-07-10 @ 18:28:10
URL: http://home.swipnet.se/Incirias
Postat av: XeNo

Hej hopp va kul nu ses vi i dag faktiskt, det skall bli så kul,,,, Kram på dig bästa lägerkompis!!!

2008-07-12 @ 00:03:17
URL: http://www.nogg.se/xenopax
Postat av: Kajsa & Castro

Tack för grattis i gästboken! Ja, han har blivit en man nu. Om han får säga det själv alltså.. :S Det ska bli riktigt skoj med de planerade utställningarna i sommar. Har ni några på g? Hoppas ni har jätteskoj på Boxerlägret och regerar i appellgruppen!! :)



2008-07-12 @ 21:57:49
URL: http://www.123minsida.se/ambinville
Postat av: Pernilla

hej!

Nu vill vi veta hur ni har haft det? Är ni ett super spårekipage nu?



PErnilla och Enzo

2008-07-21 @ 09:39:40
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0