Fortfarande ganska sliten efter helgen...

Hejsan!

Igår var jag fortfarande sliten efter helgens äventyr och matte lät mig vila upp mig under tiden hon var ute och körde bil. Dags för matte att ta körkort nu så att vi kan komma ut i skogen och spåra och hitta på andra skojiga saker!  Idag blir det full rulle igen för när matte kommer från jobbet så cyklar vi ner till klubben för att träna. Under sommaren kommer vi att vara med i träningsgruppen för rallylydad på tisdagar och imorgon är det dags för tävlingslydnad med Birgitta igen. Nu är det färdigvilat tycker matte..

Matte har lärt mig att inte gå ut genom ytterdörren förrän hon säger till så det fick Bob också lära sig i helgen..visst är vi duktiga!



Vi levde rövare i mattes rum när hon inte såg...



blir alltid ledsen när mina lekkompisar måste gå hem...



men trött blir man av allt busande...


Kommentarer
Postat av: Pernilla

han är ju bara så jäkla söt, förstår att han var helt slut efter en sådan helg!

2008-07-01 @ 13:37:03
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson
Postat av: Chuck o malin

Hihi sista bilden var bäst! Tänk att de kan va så söta när de är trötta och vill sova!

2008-07-02 @ 19:07:21
URL: http://chuckberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0