Bus i Bjärred!

Hejsan!

I helgen var matte och jag i Bjärred och njöt av det fina vädret tillsammans med mattes kompis Anna och hennes busiga Golden retrieverpojke Bob. Jag bara älskar att busa med Bob, men inför detta mötet var Anna lite orolig för att Bob skulle vara tuffare eftersom han kommit in i sin busålder och blivit könsmogen. Matte hade varit på loppis på morgonen innan vi åkte och fyndat en tuff scarf med passade text till mig inför mötet med Bob. Man måste ju visa vem som bestämmer...:-)



Bob och jag hade jätteskoj i trädgården medan matte och hennes kompisar grillade och lagade mat. Det var väldigt varmt så vi fick oss en dusch i vattenslangen med jämna mellanrum och på kvällen var vi nere vid havet och busade i sanden!







I eftermiddag när matte kommer hem från jobbet blir det lydnadsträning med Birgitta. Vi har börjat träna på rutan nu..Jag har ju hajat att det är bra att stå i rutan men förstår inte riktigt varför inte matte ska följa med mig dit..? Mattegris är jag..Annars går det riktigt bra med träningen och matte tycker att jag är duktig. Vi hade nog kunnat träna lite mer, men när det är så varmt och fint väder så orkar man inte riktigt..sen finns det så mycket annat skoj att hitta på! En månad kvar till det stora boxerlägret nu. Det kommer bli så skoj och då blir det minsann träning från morgon till kväll i en hel vecka!

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt Incirias kennel.

Lika härliga bilder som vanligt och visst är du Bossen Duktig pojke att fatta vad du ska göra



Tack för inlägget i Gästboken alltid kul att få hälsningar från Alla valpköpare Kram och ha en bra helg i Landskrona Ann-Britt

2008-06-11 @ 18:48:57
URL: http://home.swipnet.se/Incirias
Postat av: XeNo här med sin syster yster Pax

Hejsan kompis, va kul att du har det så bra och tränar så bra. Du är ju snart i eliten.:-)

Boxarna bus vill önska er en bra helg och

hoppas att ni får det bra.

Vi tar ett par dagars ledigt, från bloggen, för att, följa

vår tvåbente syster när hon cyklar vättenrundan.

Hon skall bara cykla 30 mil, så när hon kommer i mål måste vi ju stå där och heja.

Boxerkramar från boxarna bus i Hult!

2008-06-13 @ 00:20:19
URL: http://www.nogg.se/xenopax
Postat av: Pernilla

Hej Bossen och Marie-Sophie! Tack för ert trevliga sällskap i helgen, somnade ni gott i går kväll? Det gjorde jag. Hoppas vi ses snart och att halvsyskonen får leka lite!

2008-06-16 @ 16:07:19
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0