Bus och träning!

Hejsan!

Det underbara vädret fortsätter och matte och jag har hittat på mycket skoj i solen. Långa promenader och träning och en massa bus såklart! Som min veterinär säger när jag kommer dit - Man är ju inte boxer för ingenting :-) Är man boxer måste man ju busa!

Har matte tur så fastnar jag på bilderna när jag busar..

image58

image59

Ikväll ska jag och matte gå kvällspromenad med vår lydnadsinstruktör från klubben, Birgitta. Det ska bli skoj! Det blir nog en del träning på rundan också. Antar att vi får visa upp lite vad vi tränat på sen sist. Jag tycker jättemycket om Birgitta. Hon är så snäll, go och glad, men sen är hon ju så fruktansvärt envis..Men matte säger det är bra och att det behövs med en buse som jag :-)


Kommentarer
Postat av: XeNo här med sin syster yster Pax

Hejsan Chaplin, va duktiga ni är med alla promenaderna som ni gör. Tur att din matte är pigg på morgonen så ni kommer upp. Ja din dagmatte får ju oxså gå upp tidigt när du kommer. Ha nu en superkväll på klubben o promenaden. Kram boxarna bus

2008-05-08 @ 17:47:27
URL: http://www.xeno-pax.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0