Det går framåt med träningen..:-)

Hej hopp!

Här har det tränats! Igår träffade matte och jag vår instruktör, Birgitta, för ännu ett träningspass. Matte och Birgitta tycker att jag blir duktigare och duktigare för varje gång men vi har fortfarande mycket träning framför oss innan matte vågar sig på att tävla med mig. Jag kan egentligen alla moment mer eller mindre men det är mycket som ska finslipas. Igår tränade vi läggande under gång och jag slängde mig ner som matte lärt mig att jag ska göra..bara det att baken har en tendens att inte hänga med riktigt..Matte tycker det ser himla kul ut men vill inte jag ska halvligga med rumpan i vädret..tycker hon är petig..Jag slängde ju mig ner och rumpan lade sig också..bara det att det tog en sekund eller två extra. Sedan måste matte faktiskt träna på att gå ordentligt om hon vill att jag ska hänga med för hon har visst lite problem att hålla reda på sina fötter när hon ska svänga och göra helt om. Nu har hon i alla fall fått i läxa att "torrsimma" som Birgitta kallar det. Hon får träna på att gå ordentligt utan mig innan hon utsätter mig för sådana grejer igen..Det känns i alla fall tryggt!

Efter träningen tog vi en extra runda nere vid åkern och jag fick rusa runt i det höga gräset..mysigt!

image74

image75

image76

Kommentarer
Postat av: XeNo här med sin syster yster Pax

Vi kommer nog inte med till lägret, för nu har matte Ninni fpått en spruta till och känner liksom att det skall vara roligt att vara med på alla träningarna, inte sitta och vänta tills foten vill. Du är så duktig Chaplin det kommer att gå jätte bra för dig. Vilken grupp va det som ni skulle vara med i ? Kram från Boxarna bus!

2008-05-20 @ 13:31:26
URL: http://www.xeno-pax.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0