Grillning på klubben och bus med polarna!

Hej hopp!

Det var ett tag sedan jag uppdaterade här men vi har varit igång en hel del matte och jag. I helgen har vi varit väldigt mycket på klubben. Vi hade stora fixaredagen där och matte hjälpte till att röja och städa. Jag satt mest och tittade på och njöt av solen med kompisen Costas :-) Efter städningen grillades det lamm, ryggbiff och annat mumsigt..och gissa vem som fick sig en ordentlig smakbit..:-) Mums!

Vi var där även på söndagen för träning med rallylydnadsgruppen och extra lydnadsträning med träningsgruppen för Birgitta. Det gick riktigt bra och jag och matte fick till och med gå fram och visa de andra i gruppen lite olika förflyttningar och att jag lärt mig backa så fint..oj vad stolt jag var..matte också för den delen.

Vi har också hunnit med en hel del bus och promenader med hundkompisarna :-)

Här är min kompis Ninja som är 8 månader. Han och jag kan busa tills vi stupar..det är bara sååå skoj att leka med Ninja!

image77

image78

Men klart man blir trött efter mycket spring och bus ändå..

image79

En av mina andra kompisar heter Moa och är 7 år. Hon är inte lika pigg på att busa och kan till och med bli lite småsur på mig och jag tramsar för mycket..Men jag tycker om henne ändå :-)

image80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0