Soliga dagar med mycket bus!

Hejsan!

Nu är jag tillbaka igen! Har haft fullt upp med bus och mys i det soliga vädret så därför har jag och matte inte skrivit här på några dagar. Matte har varit långledig och det gillar jag! Jag har fått hänga med henne på en massa skoj. Vi har gått långpromenader med kompisar, varit i parken och lekt och så har vi varit på klubben och hjälpt till på tävling. Ja, det var mest matte som hjälpte..men jag höll koll på läget! Sen har vi tränat lite också.

Här kommer några bilder från helgens äventyr..

image48

Jag leker ofta med kompisar..men det är sällan matte lyckas få med både mig och en kompis på bild för det går så fort när vi busar! Här leker jag med Leja som är en labradortjej på ett år...Jätteskoj!

image49

sen har jag såklart busat med pinnar!

image50

image51

Man blir trött när man busar så mycket i värmen..såhär lång tunga får jag då!

På långpromenaden i söndags passade jag på att ta mig ett dopp i dammen tillsammans med kompisen Alice, men det skulle jag inte ha gjort..Matte sa att jag luktade pyton efter det och det blev bad när jag kom hem..Usch!

image52

image53

Kommentarer
Postat av: XeNo här med sin syster yster Pax

Hejsan Chaplin, ja det är ju skönt att bli duschad, det vet våra boxarbus. Du verkar ju ha det jättekul med labbtjejen. Jasså du gillar pinnar du. Matte tycker vi sätter alltid i halsen när vi ligger och gnager på dom så hon försöker att vi inte leker med dom så mycket. Ha en bra måndag och kram från oss boxarna bus.

2008-05-05 @ 11:16:24
URL: http://www.xeno-pax.dinstudio.se
Postat av: David

Underbar duschbild!! ;-)

jag känner igen det där, men vi har modellerat om lite här hemma, så nu är badkaret väck ;-)

kram

2008-05-05 @ 20:27:49
URL: http://www.davig.se
Postat av: Jessica, Leah och Dexter

Hej och tack för besöket på vår sida:)
Vad mysigt ni verkar ha haft det på er ledighet. Chaplin är verkligen en skitsnygg boxer, ståtlig!
Är det i Lund ni bor?

Mvh Jessica

2008-05-06 @ 13:25:48
URL: http://leahmittilivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0