Regnrusk och hjälpa matte!

Hej hej!

Usch vilket tradigt väder vi fått! Regn och rusk är ju inte min grej precis..fin i kanten som jag är :-) I natt har jag sovit över hos dagmatte och hållt henne sällskap medan matte varit på föreläsning om hundskador tillsammans med Enzos matte Pernilla. Jag vet ju hur fjantig matte är så jag antar att det blir en massa pillande ikväll när vi ses..suck! Idag har jag och dagmatte varit ute på långpromenad i nästintill orkanväder och jag ser väl ut därefter så jag fasar för att matte får för sig att duscha av mig också..inte kul! Imorgon ska jag följa med matte till jobbet och hålla koll på henne och de andra på kontoret..det ska i alla fall bli kul! Det är ju storfrukost på mattes jobb på fredagar och jag har lovat matte att stå till tjänst och ta hand om eventuella rester :-)

Så här "vita" tassar har man efter bus i dagmattes trädgård :-)



Ska jag busa i vatten så krävs det faktiskt en boll som sällskap :-)



Kommentarer
Postat av: Ann-Britt Incirias kennel





Grattis i efterskott till födelsedagen bra sätt att fira den så lär man sig något också bla annat att oroa sig för allting nej skämt åsido hoppas hamburgaren var god Kramar till dig o den rena hunden Ann-Britt

2008-11-20 @ 19:41:40
URL: http://home.swipnet.se/Incirias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0