Nu vill vi ha vår!

Hejsan!

Har vait fullt upp denna helgen också! I lördags blev det långpromenad och träning som vanligt. Vi kämpar på med att träna stagda, stadga och åter stadga..och det går framåt! I söndags var vi iväg från morgon till eftermiddag för att träffa boxerkompisar i Hörby på Slo:s årsmöte. Kul att springa fritt och sprätta i snön på den plats där jag en gång gjorde mitt MH! Lite träning hann vi med på kvällsrundan även på söndagen. I går var det måndag igen och både matte och jag var väl måttligt roade när klockan ringde kvart över fem..suck! Vi tittade på varandra där vi låg i sängen, under täcket, med huvudet på varsin kudde och bestämde oss rätt snabbt för att vi behövde lite sovmorgon..och så blev det! Jag var inte det minsta avundsjuk på matte när hon gav sig iväg i kylan för att åka till jobbet två timmar senare... Efter jobbet cyklade matte och jag ner till Värpinge by och gick en långpromenad längs med åkrarna. Det var skoj! Blev ingen träning igår för matte hade annat att pyssla med och tyckte att långpromenade fick räcka, men idag när matte kommer hem ska vi cykla ner till klubben för lite träning med Pernilla och Enzo! Nu har det ju varnats för snöoväder i Skåne framåt kvällen så med vår vanliga tur så hamnar vi mitt kaoset..haha! Men de säger ju att det inte finns något dålig väder, utan bara dåliga kläder så det är bara att bulta på sig en massa kläder och ge sig ut om man är en sådan envis hundnörd som matte..hihi Inget snöoväder hindrar oss från att träna inte!

Längtar till våren..då kan man mysa i parken!





Kommentarer
Postat av: Susanne

Hejsan!! TACK för grattis i vår gästbok! Ja mina puppisar är bedårande, jag är såååå stolt!

Välkommen tillbaka till oss!



Kram Susanne & boxerpussar Snuffe, Ruffa & Immis

2009-02-10 @ 13:13:41
URL: http://woogiebox.cybersite.se
Postat av: pernilla

Vilken underbar bild på CHaplin i ett hav av blommor, vi längtar också till våren! Jag är hemma nu på förmiddagen sen åker jag till Stockholm så jag har ännu inte varit inne i stan men här ute på landet kan jag i alla fall meddela att snökaoset har kommit med besked. Tur vi hann träna innan det värsta kom haha! Jesper följer med och tar kameran med sig på lördag!

2009-02-11 @ 07:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0