Vi är tillbaka och jag har hunnit fylla 3 hela år!

Hej hopp!

Återigen ett uppehåll i bloggandet hos oss..Matte skyller på att hon varit krasslig och att vårt internet krånglat en massa. Jag har hunnit fylla år och allt! Tre hela år har jag studsat runt på denna jord och spridit glädje :-) Matte är sådär fånigt fjantig och har tjatar en massa om att jag är hennes "store ponke" och att tiden gått så snabbt. Och det har den väl också..Oj, vad mycket vi hunnit uppleva på dessa tre år! En massa skoj har vi haft ihop, men även en del läskiga stunder har vi upplevt. Matte har i alla fall, som många andra boxerbusägare, fått både gråa hår i förtid och skrattrynkor på köpet när hon tog sin an mig :-)

söt har jag alltid varit :-)



Jag firade min dag genom att först totalt döda min jättefina nalle som jag fick i present av matte. När den var dissikerad smaskade jag i mig ett gäng hundkex i väntan på att mattes mamma, min dagmatte, skulle komma och uppvakta mig. Dagmatte hade med sig en hel påse med godsaker från djuraffären! Svårt att välja,men det blev en grisknorr. De andra smaskigheterna fick jag spara på så att magen inte säger ifrån. Lekte lite med min lila gummiekorre som matte fyller med godis. Det var lajbans!



När "kalaset" var över cyklade matte och jag ner till klubben för lite träning och jobb i caféterian. Även på klubben blev jag uppvaktad och hjälpte glatt till att ta hand om ostbitar som "blivit över" :-)

Många härliga och långa promenader i vinterkylan har det också blivit!






Kommentarer
Postat av: Pernilla

fy så vi skäms här hemma, vi glömde ju bort Chaplins dag. Men på lördag får han en försenad födelsedagspresent!

2009-01-20 @ 13:35:12
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson
Postat av: David

Grattis Chaplin!



Det är nästan så att man funderar lite över att inhandla en boxer ;-)





/David & Astrid

2009-01-20 @ 17:43:37
URL: http://www.davig.se
Postat av: Isabell

Grattis Chaplin!!!! :) Jag förstår din matte som tycker tiden gått snabbt.. snart fyller Vilda två och Ebba ett.. inte klokt! Många kramar från oss!

2009-01-20 @ 20:07:12
Postat av: Ann-Britt



Ja Grattis mail har du ju fått tidigare men skönt att se er på nätet igen saknar er blogg och ännu skönare att matte blivit bättre och visst är du bäde söt på babybilden och bortskämd ja du har verkligen en sn'äll dagmatte o snäll matte som får så många paket här är några grattiskramar i efterskott från din gamle matte i Löberöd alla hurrar för dig

2009-01-20 @ 22:29:47
URL: http://home.swipnete.se/Incirias
Postat av: Kajsa & Castro

Haha, så han dödade nallen direkt? Det känns ju igen.. Castro fick en superfin, jätterolig "rapande" (som i hiphop-rap) hund i julklapp förra året. Den fick behålla öronen i ca 5 minuter, och huvudet i en kvart! Men så får man kanske skylla sig själv när man lägger nästan 200 spänn på ett gosedjur som sjunger.. :D



Hoppas allt är bra med er där nere annars!



Kram från oss!

2009-01-21 @ 07:25:05
URL: http://www.123minsida.se/ambinville
Postat av: Castro

Grattis på födelsedagen i efterskott! Lycko dig som fick så mycket gott godis! Jag får nästan aaaaaldrig något gott...





Boxerrace!



Castro

2009-01-21 @ 07:27:41
URL: http://www.123minsida.se/ambinville
Postat av: pernilla

Tack! Du är så snäll, benet verkar bättre i dag och hon är ju liksom pigg och glad. Vi får se... Jesper följer med till TEBA tror han vill se vad det är för ett Mecka som vi vandrar till hela tiden haha! Tror du att du hinner med att visa lite massage efter Teba?

2009-01-22 @ 09:29:26
Postat av: Pernilla

hej igen!

Chaplin får ju gärna följa med om du vill, våra vovvar ska stanna hemma så det finns plats i buren för honom. Du gör som du vill!

2009-01-22 @ 11:01:33
Postat av: XeNo o Pax o Ninni

Hipp hurra får vår lägerkompis Chaplin som blivit tre år, oj oj va stor du blivit nu killen. Ja uppvaktad har du blivit, det är ju kanon. Vi är så glada att du och din matte har det så kul i hop. Kram på dig från oss boxarna bus

2009-01-22 @ 19:03:40
URL: http://www.nogg.se/xenopax

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0