Helg snart!

Hej hej!

Fredag idag! Jag är hemma och "vaktar huset" medan matte jobbar. Vår snälle granne tar mig på promenad i parken under dagen så att jag få kissa av mig. Men idag ska jag få följa med honom i bilen och hämta matte efter hennes jobb för hon ska övningsköra en sväng. Jag bara älskar att åka med i bilen!

Imorgon ska matte åka med Pernilla till Teba och inhandla lite "nödvändigheter" till mig! Ska bli kul att se vad hon har i kassarna när hon kommer hem!

På söndag är det träning med träningsgruppen på klubben. Vi missade förra söndagen för matte var krasslig. De hade träningstävling då, men vi ska få gå igenom hela Lydnad 1 och bli bedömda som på tävling vi med nu på söndag istället! Spännande!









Kommentarer
Postat av: pernilla

sötnosen! Känner knappt igen honom på fotot. Japp bara nädvändigheter ska inhandlas i morgon!

2009-01-23 @ 11:57:12
Postat av: Ann-Britt



Jaha shoppingdamerna ska ut tyckte väl det va tomt på deras hyller sist ni varit där o gullgossen sköt dig nu på söndag så matte börjar tävla med dig och vi kan skryta över er Kram o ha en bra helg ANn-Britt

2009-01-23 @ 16:01:40
URL: http://home.swipnete.se/Incirias
Postat av: Isabell

Lycka till på söndag, det kommer säkert gå jätte bra.. jag har hört hur duktiga ni är :)

2009-01-23 @ 16:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0