Skönt med helg!

Hej!

Så skönt det är med helg! Känns som det var evigheter sedan jag var ledig! Förra helgen var jag ju på Boxerfullmäktige hela helgen och det blev minsann ingen sovmorgon då. Idag har jag och vovvarna verkligen tagit vara på vår lediga dag tillsammans. Stuppade i säng, eller soffan rättare sagt, tidigt igår kväll så dagen började redan klockan sex i morse då jag tog en rask promenad med två yrvakna hundar. Vi promenerade ner till hundrastgården i västra Lund där jag släppte vovvarna så att de fick busa av sig. Chaplin kan jag ha lös på de vanliga rundorna, men eftersom Bella har lite knäck i lurarna så vågar jag inte släppa henne så mycket förrän inkallningen sitter på henne. Imorgon, när jag kommit hem från utställningen i Malmö, ska jag och Bella ta en långpromenad tillsammans med Sofia, en tjej i vår brukslydnadsgrupp, och hennes tollare Xtra för att träna lite inkallning med långlina nere vid åkrarna. Det ska bli kul!

Lite miljöträning på Lunds gator har vi också haft idag







Kommentarer
Postat av: Pernilla

Låter som en skön helg! vi har också tagit det ganska lugnt!

2009-03-22 @ 18:33:46
Postat av: Ann-Britt Incirias kennel



Kul att träffa dig i¨år även om det inte vblev någon längre stund vi prata men det ser härligt avkopplat ut på bilderna med hundarna du får berätta hur det givk med inkallningsträningen kram Ann-Britt

2009-03-23 @ 11:34:22
URL: http://home.swipnet.se/Incirias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0