Bellas Mh gick super!

Halloj!

I helgen har det, förutom en hel del övningskörning, blivit mycket hunderi som vanligt :-) I Lördags gjorde Bella sitt Mh och hon skötte sig jättefint! Det är minsann en liten tuff tjej som gömmer sig i den där lilla kroppen! Det kan man inte tro.. Som väntat så kampade hon som aldrig förr och jag såg ut som jag gått en rond med en enbuske när vi var klara..haha! Ville ju hålla uppe leken under skotten så det vara bara att ge järnet!





Nu är teorin fixad och uppkörning får jag göra igen i juni. Tyckte det gick hur bra som helst under körningen, men det tyckte tydligen inte inspektören..mumlade något om eco-driving och mitt sätt att växla..suck! Jaja, inte mycket att göra..bara på det igen :-) Bilen står och väntar på mig och jag  har en massa hundnördsaktiviteter som läger, Boxer-SM och utställningar inbokade till sommaren så i juni vill jag ha det gjort!

Igår kväll hade vi lydnadskurs på klubben. Har inte blivit så mycket träning den senaste veckan och Chaplin verkar ha varit inne i en knäck-i-lurarna-period så jag undrar ju hur det ska gå för oss på tävlingen på söndag. I går hade vi i alla fall träningstävling och till skillnad från förra gången så fick jag med mig busen och vi lyckades få ihop 155,5 poäng och ett fint tuggben som pris! Går det så bra på söndag är jag supernöjd!

Kommentarer
Postat av: Olga med Best, Puma & Fjant

Samma här, jag skulle minsann aldrig sätta på mig en sån löjlig sak, hehe :p



Lycka till med uppkörningen! Motorbromsa och hoppa över växlar så ska det gå bra!

2009-05-13 @ 12:08:30
URL: http://meandmydoggs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0