Boxerbus!

Nu är det långledigt! Så skönt! Här hemma i huset har det fixats och donats. Oj vad mycket det är att fixa med när man bor i hus. Snälla mamma har varit här ute och hjälpt mig med det ena och det andra. Vårblommor har planterats, löv har räfsats, fönster har putsats ( här är ju för tusan fönster överallt) och jag har gjort ett försök till att måla om en gammal stol jag hittade i växthuset. Det blev mindre lyckat kan jag meddela!

Igår, långfredag, åkte vi till Landskrona för att vara med på den årliga boxerträffen. Jättekul med så många boxerbusar och mattar och hussar. Tipsrunda, boxerrace och tokcup. Bella, även kallad, Bella Gasella, tog minsann hem förstapriset i boxerracet. Ja, hon kan springa den lilla räkan...Var mest aningen osäker på om det skulle bli åt rätt håll, men det visade sig ju gå fint :-)



Chaplin fick vara med i Tokcupen och hans lott föll på att vara den vovve i laget som skulle apportera korv. APPORTERA korv???!! Den ska väl ändå ätas tänkte han och svalde den innan jag hann se att det var en korv..haha! Tokige vovven diskade därmed vårt lag.

Här sitter sötisen i långlina i trädgården och undrar vart tusan tuggbenet hans tagit vägen..Ja, vad säger man. Kan man annat än älska denna stora bebis?



FRÅN OSS ALLA TILL ER ALLA, EN RIKTIGT GLAD PÅSK!!





Kommentarer
Postat av: Erik

Inte blev ni diskade inte... Ni fick 5 sekunders tidstillägg för förstörd apport. Vilket i praktiken blev samma sak :)

2010-04-04 @ 09:15:46
URL: http://miratheboxer.blogspot.com
Postat av: AnnBritt

Grattis till vinsten klart Bella skulle vinna ja du har tur som har din mamma vi hors nar jag kommer hem ska till Nya Zeeland nu Kram AnnBritt

2010-04-06 @ 06:28:05
URL: http://inciria.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0