Härlig promenad med dagmatte!

Hej!

Idag är jag hos dagmatte medan matte jobbar. Ska sova över här inatt också :-) Matte är ju alltid så fjantig och dattig med mig så hon har redan ringt och kollat läget med mig..även om hon vet att jag har det super här! Dagmatte och jag har varit på vår vanliga långpromenad på backarna och busat. Jag älskar att springa lös där och sträcka ut..gärna i sällskap med en boll! Idag hade jag extra energi som jag sparat på mig under de senaste veckorna av vila..

Ser ni den lilla pricken? Det är jag när jag får boxerfnatt!



Tillbaka hos dagmatte och tigger en godis eller två..:-)



Och så visar jag upp mig..



Ännu en härlig dag hos dagmatte och matte kan vara hur lugn som helst!



Kommentarer
Postat av: dagmatte

Det märks minsann att du varit i "karantän" ett tag.... fulladdad och med massor av sprutt i benen! I koppel går det ju alltför långsamt - det blir på stället spring i ivern att komma fram så att kopplet kan åka av! Men så söt du är när du plöjer backarna och sedan efter ruschen kommer tillbaka och säger hej, här är jag, har bara luftat benen ett tag! Stans snyggaste kille är du ju där du står högt uppe på kullen och spanar efter den där lilla hunden långt långt därnere!

2008-12-11 @ 17:01:09
Postat av: Pernilla,Enzo och Molly

Jag håller med din dagmatte, stans snyggaste boxer! Vilekn tur du har som har en så snäll dagmatte som ser till att du får lufta dig och sträcka på benen ordentligt!

2008-12-11 @ 19:06:19
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson
Postat av: Ann-Britt Incirias kennel

Lika stilig som vanligt snor denna bilden kramar Ann-Britt

2008-12-11 @ 22:28:24
URL: http://home.swipnet.se/Incirias
Postat av: Isabell

Hej! Vilka underbara bilder, vad bra han har det hos sin dagmette. Är han så bortskämnd att han har både dagmatte och hunddagis?

Ja, vad skoj att ni ska komma med, det ser jag framemot. Bor inte ni i lund? Ni har väl inte haft någon snö??! KOmmer inget tills helsingborg?!

Pussar&kramar från mig och tjejerna

2008-12-15 @ 22:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0