Matte har blivit utmanad!

Matte har blivit utmanad av Enzo och Mollys matte Pernilla att svara på detta..

Senaste..
Dryck....: Varm choklad
Resa..: Till jobbet
Upptäckt..: Jag har underbara arbetskamrater!
Tv program..: Desperate Housewifes
Mat.: Spagetti och köttfärssås i går kväll
Färdmedel..: Försenat tåg
Telefonsamtalet...: Mamma så klart! Måste kolla av så att allt är bra med lile Chaplin!
Sms:et....: Från gamla pojkvännen som undrar om jag fortfarande lever...haha
Kramen...: Mamma
Onyttiga...: Varm choklad, macka med räksallad och nötchoklad till frukost..
Aha upplevelse..: Ligga på mage i sängen utan huvudkudde med armarna längs med kroppen gör att man somnar :-)
Känslan..: Panik över att inte ha somnat när klockan var halv två inatt..kul när klockan står för ringning klockan fem!
Radiokanal..: Oj, var väldigt länge sedan jag lyssnade på radio ju..
Bok..: Marley - härlig berättlese om en vild labradorvalp som sätter sprätt på sin famlij med bus och hyss. Lättsam men mycket rolig och kärleksfull. Känner igen mig och ler genom hela boken :-)
Film..: Vägen till lycka
Tanke...: Sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0