Härlig onsdagsträning!

Hej!

Igår kom Pernilla, Enzo och lille Molly och hämtade matte och mig efter dagis. Innan träningen åkte vi inom Jägerzoo där vi kikade på lite av varje..Jag kollade mest in godis och leksaker :-) Jag och Molly blev vägda och det visade sig att jag inte väger mer än ungefär 29,5 kilo, vilket inte är så mycket för en boxergrabb. Men å andra sidan så har jag aldrig varit särskilt stor heller. Matte tycker gott jag kan gå upp ett par kilo så nu väntar jag spännt på vad för smarrigt hon ska hitta på. Idag och imorgon är jag hos dagmatte och där får man minsann mumsiga saker ..så de där kilona kanske matte inte behöver oroa sig för ändå :-)



Träningen på Oxie Bk blev kanske inte den mest givande ur träningssynpunkt..man oj vad roligt vi hade! Kanske jag och Enzo mest..eller kankse Enzo mest :-) Jag som trodde min syrra var livrädd för agilitybanan..Hon kom ju flygande som skjuten ur en kanon när hon fick syn på mig inne bland hinder och tunnlar! Vi flög runt som bara två sjövilda boxrar kan och knäck i lurarna fick vi båda två när matte och Pernilla tyckte det var färdigbusat. Det var i alla fall underbart att se syster Enzo så pigg och busig!

Kommentarer
Postat av: malin o Chuck

Kolla in stiliga killen!

2008-10-28 @ 14:33:37
URL: http://chuckberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0