Helgträning igen!

Hejsan!

Denna veckan har gått snabbt och helgen är på väg igen! Förra helgen hade vi en riktig träningshelg med roligaste träningskompisarna Pernilla, Enzo och polishunden Molly..:-) Även i tisdags kväll träffades vi hela boxerligan och tränade på Lunds Bk. Förutom det har det inte blivit så mycket träning i veckan utan mest promenader, mys och bus. Men imorgon blir det nog en runda ner till klubben för lite träning igen och på söndag följer jag med matte till Hörby Bk för boxerklubbens årsmöte och då blir det lite träning med mina boxerpolare. Både matte och jag ser fram emot att testa på tävlingsplanen till våren!

Står fint på långpromenaden med dagmatte..




Kommentarer
Postat av: Isabell

Hej! Ja, det ska bli jätte roligt! Hur gick det för er då? Tog ni bara en kurs? :) Jag längtar såå! Kram från oss

2009-02-06 @ 18:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0