Träningshelg!

Hejsan!

Vi har haft en riktig träningshelg med lydnadsträning på klubben tillsammans med Pernilla, Enzo och Molly både lördag och söndag! Jättekul har vi haft trots isande vinterkyla och snöblåst. Det märks att matte och Pernilla menar allvar med träningen för nu får man minsann jobba :-) Inget tjafts eller boxerbus på appellplan får man pyssla med heller fick både jag och syrran veta i helgen..suck! Tur att det är så kul att träna iaf :-) Förutom träningen så har det mest blivit mys i soffan och lite bilåkning i helgen. Och så har jag hittat en ny kompis i parken..En goldenflicka som heter Kajsa och är lika busglad som jag! En vilodag får jag ..och imorgon bär det av till klubben igen efter mattes jobb!

Passar på att vila upp mig i dagmattes säng!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack själv, men jösses så störig Enzo var... vi får se om hon får följa med nästa gång haha!

2009-02-02 @ 15:01:37
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson
Postat av: Ann-Britt

Jösses så aktiva ni är ja nu väntar vi bara på att tävlingarna sätter igång så vi får vara åskådare Kram på er båda Ann-Britt

2009-02-02 @ 18:22:47
URL: http://home.swipnete.se/Incirias
Postat av: XeNo o Pax o Ninni

Hej goa kompisar, det är så kul att höra av er. Väldigt spännande att ni snart är tävlingsklara, åh vad jag skulle vilja se er. Kan inte än svara på om vi kommer till lägret, men ni har väl redan anmält er.:-) om ni vill så gå in på våran noggadress så ser vi att ni har varit inne. Kram och ha det så bra

2009-02-03 @ 00:40:53
URL: http://www.nogg.se/xenopax
Postat av: XeNo o Pax o Ninni

Åh va glada vi nlev att få ett inlägg hos oss i båran blogg, då ser vi er direkt. Kanon! Jasså det skall vara på samma ställe, låter ju intressant. Kram på er

2009-02-03 @ 09:43:25
URL: http://www.nogg.se/xenopax
Postat av: Pernilla

Hej igen!

Som sagt tack för i går, vi var helt slut när vi kom hem. Molly måste nog träna på att vara på lite olika ställen så att hon inte skäller ut folk överallt. Eller så får jag utbilda mig till polis så kan hon jobba med mig haha!

2009-02-04 @ 06:57:33
Postat av: Isabell

Hej. Ja, det var inge roligt alls! Jag var hysterisk faktist, men eftersom jag pratade med Ann hela tiden så gick det rätt så bra. Jag trodde hon skulle förblöda för det kom såååå mycket blod hela tiden. Men efter 10-15min så stoppade de och sen var det lungt igen. Hon var ganska trött, förlorade en del blod och hon satt ganska länge i badkaret. När min chock släppte blev jag dålig, jag fick inte behålla någon mat på hela den kvällen.. det var fruktansvärt. Ja, jag ser fram emot lydnaden med Vilda. Hon är så fokuserad och duktig. Tack så mycket, kram från oss!

2009-02-04 @ 22:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0