Jag börjar gilla vatten..

image10


Hejsan!

Nu har jag börjat hämta mig från helgens äventyr med bus och lek i Göteborg. Måndagen blev en riktig slappdag med vanliga promenader och mycket vilande hos dagmatte. På kvällen gjorde jag och matte mest ingenting. Men igår, tisdag, var det igång igen. Matte och jag cyklade ner till klubben för att hjälpa till med lite av varje. Vi tog en extra runda ner till Höje å på vägen dit och där fick jag sprätta av mig! Så härligt att sträcka på benen! Tidigare har jag inte alls gillat vatten..till och med varit lite rädd för vatten, men nu när jag märkt att alla mina kompisar överlever ett dopp i ån så har jag blivit tuffare. Jag slaftsar numera gärna omkring i vattenbrynet..extra mysigt om det är massa gegga så att jag kan glädja matte med att skita ner mig så mycket som möjligt :-)

På klubben stod matte mest i köket och pysslade och jag fick roa mig med att hålla koll på vovvar, mattar och hussar som kom och gick. Innan vi cyklade hem igen envisades matte med att träna platsliggning med mig...i regnet! Usch..vem vill ligga still i slaskigt gräs liksom?

Kommentarer
Postat av: malin

Nej men vad kul att du börjat blogga brorsan
Många hundpussar från Chuck

2008-04-09 @ 15:25:54
URL: http://chuckberry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0