Sömnigt värre

Hejsan!

Nu har matte börjat jobba så smått igen efter en lång skön semester och det betyder att hon har börjat dra upp mig supertidigt på morgonen..usch! Jag är verkligen ingen morgonvovve! Jag väntar helst tills jag är helt säker på att vi verkligen ska gå innan jag lämnar sängen.



Min kompis Kisan tycker också det är onödigt att stiga upp sådär tidigt!



Helgen kommer matte och jag att tillbringa på brukshundklubben. Det är agilitytävling och matte ska hjälpa till med en massa praktiska saker. Jag hjälper ju också till på mitt sätt..med att hålla koll på alla människor och deras vovvar :-) Men det är kul att få vara med tycker jag!

På måndag är en stor dag..Jag börjar nämligen på dagis då! Jag ska gå på samma dagis som syster Enzo och lilla Molly. Enzo trivs jättebra på dagiset så jag kommer säkert också tycka det är skoj att vara där och busa med kompisar! Har jag tur så kanske jag och syrran får busa lite om dagarna :-) 

 



Kommentarer
Postat av: Ann-Britt





Oj oj oj vad spännande hoppas jag får höra hur det går ha det bra som funktionär i helgen Kram Ann-Britt

2008-08-15 @ 15:15:55
URL: http://home.swipnet.se/)ncirias
Postat av: Pernilla

Hej!

Blir roligt att ha fina CHaplin hos oss på dagis. Vill ni följa med på träningen på måndag?



Pernilla, Enzo och Molly

2008-08-16 @ 16:14:49
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0