Trivs som fisken i vattnet på dagis!

Hej hopp!

Nu har jag varit på mitt nya dagis i sammanlagt en vecka och jag stormtrivs! Personalen är trevlig och jag har fått ett par skojiga lekkompisar som jag busar med under dagen när matte jobbar! Matte sa ju att hon var lite rädd att det skulle bli lite för mycket för mig med dagis och alla vovvar och var ju nästan rädd att jag skulle riva haket..boxerbusig som jag är :-) Men det har fungerat fint och när jag har varit ute och busat en stund så vilar jag mig fint i min bädd och har faktiskt kunnat slappna av bra mellan varven..Men visst blir man trött om kvällarna!



Ibland somnar jag nästan mitt i en rörelse..



Förra veckan var matte ledig lite och då passade vi på att följa med vår granne på en liten Sverigeutflykt i hans lastbil. Det var riktig skoj att sitta i sätet bredvid matte och kika ut på allt spännande vi körde förbi. Vi stannade till för att lasta av gods emellanåt ..och jag hjälpte såklart till så gott jag kunde :-) När vi stannade till i Karlshamn träffade vi också av en ren slump på Castro, en söt boxerkille, som kommer från samma uppfödare som jag. Han var på promenad med sin matte och kompis Amber. Världen är bra liten ibland!

Fin utsikt från förarsätet






Kommentarer
Postat av: Chuck o malin

Vad skönt att dagis går bra! O spännande att åka lastbil! Roligt att träffa Castro! Som sagt världen är bra liten hihi Ha det gott!

2008-08-29 @ 11:46:28
URL: http://chuckberry.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Så bra att han trivs! På måndag får dagispersonalen ta skydd, då blir det en boxermaffia på dagiset!

2008-08-29 @ 14:00:59
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson
Postat av: Ann-Britt o HansAnn-Britt



Stackars dagispersonal som ska ta hand om 2 busiga boxers!!! Men som tur är har dom sin enorma charm så dom blir förlåtna allt Kul att ni träffa Castro en ovanligt lugn kille Ha de tbra ochgy ha kul på dagiset kram från oss i Löberöd / Ann-Britt

2008-08-29 @ 19:09:42
URL: http://home.swipnet.se/)ncirias
Postat av: Kajsa & Castro

Tycker jag känner igen omgivningen på bilden med Chaplin bakom ratten..:)

2008-09-01 @ 10:36:56
URL: http://www.123minsida.se/ambinville
Postat av: XeNo o Pax

Hejsan lägerkompis, ja vi saknar dig så! synd att vi inte hann att ta farväl sist ordentligt! Men våra världar kommer säkert att mötas igen. Skulle vara kul om vi kunde få ihop det nån gång att ses. Men du verkar ha repat dig fint från alla bett som du fått och att du trivs på dagis är ju super! ha nu en jättebra dag och hälsa din goa matte från våran matte// Boxerkramar på er

2008-09-02 @ 00:56:29
URL: http://www.nogg.se/xenopax

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0