Snöpromenad!

Hej!

Även idag har jag haft en superdag hos dagmatte. Vi har varit på långpromenad på backarna som vanligt och idag var hela backarna, till min stora förtjusning, täckta med snö! Gissa om jag blev glad!!? Finns ju inget roligare än att fnatta runt i snön, göra egna snöänglar och leka snöplog!

Hela backarna var täckta av snö...var ska man börja då?



Det här är livet ju!





Det var superkul att busa runt i snön, men ändå tur att den smält bort för annars hade det inte kunnat bli någon spårning för mig som vi planerat in imorgon. Det var ett tag sedan vi spårade nu och det ska bli kul att komma ut i skogen och jobba med nosen lite :-)


Kommentarer
Postat av: David

Det skulle ha varit en Astrid med där och kört rally. Här uppe har vi ingen snö.

2008-12-12 @ 16:49:12
URL: http://www.davig.se
Postat av: Camilla

Åh vad kul Demi och Yanne hade haft ibland all snö...bara att konstatera att man bor på fel ställe.

2008-12-18 @ 14:29:23
URL: http://www.ullayanne.se
Postat av: Kajsa & Castro

God Jul och gott nytt år! Vad mycket snö ni fick härom veckan! Vi har inte haft nån snö alls här än så länge. Tråkigt för hundarna men mindre tråkigt för oss.. :) Vad roligt att ni kommer och hejar i Malmö. Då får vi hoppas det går bra också.. Ha en superskön jul och hoppas ni båda får massor av fina julklappar!



/Kajsa & Castro

2008-12-22 @ 12:45:46
URL: http://www.123minsida.se/ambinville

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0