Snö är nog det bästa som finns :-)

Hej!

Matte och jag är nyss hemkomna efter ett riktigt morgonbus i snön! Så kul det är med snö..jag blir alldeles tokig ju! Finns nog inget roligare än att sprätta runt i snön och göra egna snöänglar! Som den förvuxna valp jag är så passar jag såklart på att sätta i mig en massa snö mellan varven..då vet jag ju att jag snart får komma ut i snön igen :-) Man får ju inte vara dum!

Matte var ju bara tvungen att ta några kort på mig när jag busade. Bilderna är tagna med mattes mobilkamera.

Inte lätt att sitta stilla i snön när man bara vill busa!



Matte gömde saker till mig i snön..



Som sagt..jag älskar att busa i snön!



Jobbade ju hårt igår när jag var med matte på kontoret så jag var helt slut i går kväll. Passade bra med en ordentlig busrunda imorse. Såhär jobbigt hade jag det igår..



Hoppas ni alla får en lika mysig dag idag med mycket bus i snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0