Träning och pyjamas!

Hej!

Tillbaka på dagis efter en kall med rolig helg! Förra veckan blev det inte mycket träning för mig, men desto mera bus och långpromenader hos dagmatte :-) Det gillar jag! I helgen var det dags för oss att ge oss på lydnaden tillsammans med syster Enzo igen efter en paus på ungefär en vecka..Ni kan ju gissa hur det sprätte i mina ben när jag såg att matte packade träningsväskan och jag förstod att vi skulle till klubben! Jag bokstavligen drog matte efter mig på cykeln mot klubben och det blev en riktig tvärnit när vi fick syn på en söt liten boxerkille i stadsparken. Det visade sig vara Mollys bror, Filip, som var ute och promenerade med nye husse. Kul att råkas tyckte både jag och Filip!

Matte trodde ju att en cykeltur skulle få mig på lite lagom energinivå för ett lydnadspass, men nädå..är man boxer så är man och då finns det minsann energi så det räcker och blir över! Det visade sig att syster Enzo också var på glatt boxerbushumör och vi turades om att driva våra mattar halvt till vansinne med våra fnatt :-) Fast vi var faktiskt väldigt duktiga också när vi lade den sidan till!  I väntan på att det skulle bli min tur att träna stod jag och gnällde och trampade i min nya allvädersoverall som matte prompt tykcer jag ska ha. Jag tycker den är lite fjantig och gillar väl inte riktigt att man skrattar åt mig när jag har den på mig..men jag måste säga att det var varmt och skönt med den på i höstrusket!





såhär söt är jag i min "pyjamas"! :-)


Kommentarer
Postat av: Ann-Britt Incirias kennel



Så söt du är i din fina overall tur du har en matte som är rädd om dig så du inte fryser! Kul att ni träffat Filip fick mail från Mikael också så jag visste det ska bli kul att träffas på söndag Kram ann-Britt

2008-11-03 @ 19:23:48
URL: http://home.swipnet.se/Incirias
Postat av: malin o Chuck

Ja hur söt får man bli?

2008-11-04 @ 11:43:37
URL: http://chuckberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0