Håller ställningarna här hemma!

Hejsan!

Nu har kennelhostan kommit till Malmö och drabbat mitt dagis så jag får hålla mig hemma och vila om dagarna när matte jobbar. Som tur är så har vi en jättesnäll granne som gärna tar mig på promenad i stadsparken så att matte inte behöver skynda sig hem på eftermiddagen! Ganska skönt att vara hemma och "vakta huset" i alla fall nu när det är så mörkt och kallt på morgonen. Gottar mig lite extra retligt där jag ligger i soffan när matte ger sig av i vintermörkret för att åka till jobbet.

Visst saknar jag bus och lek på dagiset, och särskilt med syrran Enzo då. Det dröjer ett tag innan vi ses och tränar och busar igen nu när hon precis kommit hem efter sin operation..men väntar man på något gott..:-)

Såhär kul har jag och syrran när vi busar på dagis! Enzo tycker nog jag är lite fjantig förståss...





Kommentarer
Postat av: Chuck o malin

Tänk vad roligt du och syrran har! Önskar jag också kunde busa med en sån snygg tjej!

2008-11-26 @ 11:11:07
URL: http://chuckberry.blogg.se/
Postat av: Ann-Britt Incirias kennel

Bra att du håller honom hemma inte kul med en kennelhosta som bara snurrar runt ! Tack för samtalet igår jalltid kul att prata med matte Miso Krma på er Ann-Britt

2008-11-26 @ 18:21:34
URL: http://home.swipnet.se/Incirias
Postat av: Isabell

Halloj. Tack så mycket, det var så lyckat :) Ebba vann allt i hopa! Gissa om jag var glad.

Allt bra med er? Usch, nu kommer kylan till skåne. Men visst är det härligt med boxrar i snön? De bara älskar det. Det är ju Ebbas första snö, så när vi tog vår första rundan i snön, så galoperade hon på stället när hon gick i koppel. Hihi. Kram på er

2008-11-27 @ 17:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0