Spår och bus!

Hejsan!

Jag har varit i skogen och spårat! I helgen åkte matte och jag med Pernilla och Enzo ut i skogen för att spåra. Först fick vi springa av oss lite tillsammans och vi rusade runt som två kor på grönbete...Härligt att busa i naturen! Sedan lade matte och Pernilla ut spår till oss och medans spåren låg så busade vi vidare. Matte tyckte jag var jätteduktig när jag spårade. Jag har lite problem i början innan jag kommer igång och då blir jag lätt störd av ljud och saker som händer runt mig. När jag väl fått upp spåret så går det av bara farten! Till helgen ska vi ut hela gänget och spåra igen!






Kommentarer
Postat av: Pernilla,Enzo och Molly

Söta Chaplin, han är för go. Enzo ser fram emot lite skogsröj i helgen!

2008-10-08 @ 11:55:02
Postat av: malin o Chuck

Ja det är kul att spåra! Blir inte så ofta som vi skulle vilja här hemma. Chuck är ju också lite lätt störd innan han sätter igång sen hinner man knappt med

2008-10-08 @ 13:56:21
URL: http://chuckberry.blogg.se/
Postat av: XeNo o Pax o Ninni

Hejsan, va fin bild du har tagit på Chaplin. Mega snygg! Va kul att ni har satt igång med spår, ja det är ju jättekul. XeNo o pax älskar att spåra, men jag har lite svårt att hänga med. Men jag gillar oxså det faktiskt. Ha en bra dag och massor av Boxerkramar

2008-10-08 @ 15:43:15
URL: http://www.nogg.se/xenopax
Postat av: Ann-Britt Håkansson Incirias kennel

Vad ni är duktiga alla fyra ! Oj vilken utsikt !

Ha det trevligt i helgen kram Ann-Britt

2008-10-09 @ 22:11:20
URL: http://home.swipnet.se/Incirias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0