Härlig boxerlägervecka!

Hej hopp!

Nu är vi hemma igen och har hämtat oss efter en underbar lägervecka på Tånga Hed tillsammans med andra boxertokar. Så mycket vi hunnit med under denna vecka! En superhärlig grupp som tillsammans var med om mycket på så kort tid. En del tråkigheter drabbade oss, men vi höll ihop och stöttade varandra, skrattade så vi fick kramp i magen och fick, tack vare vår genomhärliga instruktör, lära oss otrolig mycket om hund och hundträning. Denna vecka glömmer vi aldrig! Många Liljeholmens har gått upp för mig när det gäller att träna hund, tack vare vår instruktör GB. Neggo-Berta, som jag snabbt blev kallad, har nu lärt sig att lita mer på sin vovve, vara 100% fokuserad under träningen och framför allt tänka på vad syftet med övningen är :-) Både jag och Chaplin var helt slut när vi kom hem i lördags och tanken var väl att ta ett par dagars vila. Men med alla nya tips och råd, som bevisligen fungerar, har vi inte kunnat hålla oss hemma och har redan både varit ute och spårat och tränat lydnad en hel del. Nu är vi superladdade och ser fram emot att ge oss ut och testa apellen i höst!









Kommentarer
Postat av: Ann.Britt m flock

Onekligen spännande att se tre ekipage dig o Chaplin Pernilla o Enzo-Molly till hösten ni har iallafall blivit riktigt taggade på lägret och vi håller tummarna att ni kommer med i lottningarna vet ju hur svårt det är med många ekipage o lite mark så stå på er Kram Ann-Britt

2009-07-22 @ 22:39:21
URL: http://home.swipnet.se/Incirias
Postat av: Sofia och Xtra

Åh, vad härligt det låter!

Då måste vi ju ut och spåra ihop nu när jag också har kommit igång. Fick hjälp av Annika och jag blev glatt överraskad!

Jag kommer hem måndag kväll, vi kan ju höras nästa vecka! KRAM

2009-07-23 @ 22:50:28
URL: http://sofiaxtra.blogg.se/
Postat av: Carin&Isa

Tittar förbi och grattar till körkortet. Hur har det gått för bella? blivit några pupps ännu? håller tummarna för henne.

2009-07-29 @ 20:34:50
URL: http://isaochvi.cybersite.se
Postat av: Pappa James

Hejsan lilla Bella.

Här kommer det alldra STÖRSTA Kramar till dig lilla gumman

Från Pappa James med familj

2009-08-13 @ 15:09:03
URL: http://picasso-james.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0