Bella ska bli mamma..

Hejsan!

Nu är det bekräftat..lilla Bellisen ska bli mamma! På ultraljudet kunde man se ett helt gäng små liv så det ser ut att bli en rätt stor kull också. Håller tummarna för att allt går bra! Nu gäller det att få lilla kräsenfian att äta ordentligt också! Hon har  ju mått illa den sista tiden pga dräktigheten, men rata prinskorv är ju inte många hundar som gör så man blir lite orolig. Mammas pannkakor fungerar ju alltid så då får det väl bli rätt mycket av den varan då..



Träning har det inte blivit så mycket av den här veckan. Kurserna är slut och jag, som i vanliga fall hänger på klubben var och varannan dag, har istället pysslat hemma och tagit långpromenader med vovvarna. Även helgen blir lugn. Imorgon ska vi till Typhoons på kennelträff och grilla lite..ska bli kul! Söndagen blir nog slappedag för oss och kanske vi går bort till ravinen så vovvarna kan bada lite :-) 

Vi säger förresten grattis till Molly( Incirias Honey-Honey ) som blivit stora tjejen och fyller ett år imorgon! Grattis Mollan! Tiden går snabbt för jag minns det som igår när jag mötte dig för första gången :-)




Kommentarer
Postat av: Isabell

Tack så mycket!Håller tummarna för att allt kommer gå bra för lilla bella och bebbarna! Är det inte nervöst att ha hand om en dräktig tik?

Ska du ställa någon i Ystad?

Kram isabell

2009-06-05 @ 16:09:00
Postat av: Ann.Britt

Så kul att gå på grillkväll då kanske någon korv kan trilla ner till kräsnefian men så är det ju men det ska bli otroligt spännande o se vad o hur många det blir och apiten ändrar sig nog snart igen men det är trist när man trugar o trugar och inget passar ha en skön helg här ska lev någon valp sedan blir det lite hästtävling också för barnbarnet + 1 som fyller år i morgon Kram på er alla Ann-Britt o resten

2009-06-05 @ 16:30:30
Postat av: pernilla

ja tänk att lill Bellan ska få en massa söta små valpar, så spännande. Molly tackar för hyllningen, hon tänker fira med tårta!

2009-06-05 @ 20:12:39
Postat av: Olga med Best, Puma & Fjant

Vad roligt! Grattis! Hoppas att allt går bra under dräktigheten och att förlossningen blir okomplicerad och alla valparna välskapta och friska. Med en sådan mor kan det väl ändå inte bli annat är en fin kull :)

2009-06-08 @ 09:12:14
URL: http://meandmydoggs.blogg.se/
Postat av: Ninni XeNo och Pax

Hej! Men vad läser vi, skall lilla fröken ha valpisar, så kul. Vem är pappan och när beräknas dom små komma? Jag har haft så svårt att hitta eran sida igen, för jag hade tappat bort länken. Så nu måste jag ta mig i kragen efter midsommar och se till att skapa en länk till er. Hoppas att ni annars mår bra och så skickar jag med boxerkramar från busarna till er/ kramisar

2009-06-16 @ 00:00:25
URL: http://www.nogg.se/xenopax
Postat av: Jessica, Leah och Dexter

Vad spännande med valpar!!!

Kan det vara så att det blir en liten vappis som får stanna sen också?;)

three is a charm har jag hört hehe.



//Jessica

2009-06-16 @ 01:46:47
URL: http://leahmittilivet.blogspot.com
Postat av: Jessica, Leah och Dexter

Vad spännande med valpar!!!

Kan det vara så att det blir en liten vappis som får stanna sen också?;)

three is a charm har jag hört hehe.



//Jessica

2009-06-16 @ 01:47:34
URL: http://leahmittilivet.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Nu får ni minsann uppdater! Vi vill se bilder på blivande mamman!

2009-06-25 @ 09:50:27
Postat av: Sofia och Xtra

Hej Miso!



Jag har fixat ny blogg nu, med bilder!

Ska fixa några och skicka till dig också!



Men spring och titta, och kommentera...



http://sofiaxtra.blogg.se/

2009-07-05 @ 00:10:01
URL: http://sofiaxtra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0