Hemmadag

Idag har jag inte arbetat utan varit hemma och myst med vovvarna. Vi har gått långpromenad och båda vovvarna har fått varsin träningsstund själva med mig. Chaplin är ju så van vid att träna nästa varje dag så han klättrar nästan på väggarna om han inte får någon uppgift att lösa. Han tyckte som vanligt det var superkul att träna! Bella har ju inte varit här i två veckor än så hon håller fortfarande på att landa, men jag ser framsteg hos henne varje dag! Vi har börjat jobba lite med kontakten och det går jättebra! Nu är vi nyss hemkomna efter kvällens långpromenad och jag sitter i soffan med två slagna hjältar i knät..myspys! Imorgon börjar jag och Chaplin en ny kurs, brukslydnad, tillsammans med Pernilla och Enzo. Det ska bli spännande!

Två laddade vovvar väntar på att matte ska öppna porten..



Några träningsbilder från idag..



Bella kan också sitta fint och hålla kontakten..





Kommentarer
Postat av: Ann-Britt



så duktiga ni är alla tre vilken kontakt ser superbra ut kram Ann-Britt

2009-03-11 @ 22:30:16
URL: http://home.swipnet.se/Incirias
Postat av: Pernilla

Så duktiga ni är, ska bli roligt i kväll! Hoppas Enzo inte flippar för mycket bara.

2009-03-12 @ 08:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0