Skön helg

Fullt upp som vanligt och mörkret har kommit så bloggen har vilat ett tag nu. I helgen åkte jag och Pernilla på spa på Ystad Saltsjöbad så nu har man fått lite mer energi i alla fall. Det kan ju vara rätt krävande att vara ensamstående "mamma" till två boxerbusar som har krut för ett helt regemente så lite massage och avlsappnande behandlingar satt fint! Jag har det riktigt bra när det gäller passning av vovvarna. Bella var, som vanligt när jag är iväg, hos min jättesnälla granne. Chaplin som är lite mer känslig och nervös av sig fick vara hos mamma. Han har ju varit där väldigt mycket sedan han var en liten valp så det är hans andra hem. Båda vovvarna kom hem mer än välrastade och aningen bortskämda som vanligt..hehe.

Några bilder från Chaplins höstpromenader hos mamma





Såklart sover man i mammas säng





Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Dina hundar har det bra med så många snälla människor runt sig både du själv din mamma o snälla grannen hur många grannar ställer upp som

din var rädd om honom ! Kram vi hörs snart Ann-Britt m följe

2009-11-01 @ 23:10:09
URL: http://home.swipnet.se/Incirias
Postat av: Pernilla

Åh så söt han är när han sover lille galningen, men du jag har hört att hundar som har tungan ute är lite efter haha! Jag bara skojade. Spa-helgen får vi göra om!

2009-11-02 @ 08:17:35
Postat av: Ann-Britt

Grattis till den nya bostaden så roligt vi gläds verkligen med dig Kram Ann-Britt

2009-11-03 @ 20:02:09
URL: http://home.swipnet.se/Incirias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0