Skön helg!

De senaste två helgerna har jag jobbat så det har varit extra skönt med helg den här gången. Superfint väder har vi också haft! Det har blivit mycket pyssel hemma i lilla huset och i trädgården. Vovvarna har självklart hjälpt till på sitt sätt :-) I söndags åkte vi till skogen och spårade. Blev varsitt kort enkelt spår till vovvarna. Bella fick leksaker att snusa upp och Chaplin fick pinnar i sitt spår. Jag vet ju att det är krut i lilltjejen, men hjälp vilken fart hon hade i spåret. Hon brände på i full fart och matte fick snällt flyga efter. Tur att jag hade handskar kan jag säga! Hon fixade i alla fall spåret galant och vek inte av för en sekund. Duktig kicka! Chaplin fixade också sitt spår fint. Han är ju lite mer systematisk och kollar av och kör uteslutningsmetoden när han är osäker. Hans spår var lite knepigare. När han väl tagit upp det gick det av bara farten och han tog alla apporter. Efter spåren blev det såklart fritt boxerrace i skogen!

Bella har hittat sin leksak i skogen



Chaplin har fått upp sitt spår











Kommentarer
Postat av: david

vad kul med spår! Härliga bilder också!

2010-04-26 @ 13:23:48
URL: http://www.davig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0