Träning och bollbus

image17

Hej!

Nu har matte och jag kommit igång ordentligt med träningen. Vi var nere på klubben igår igen och tränade en hel del. Matte testade mig ordentlig och tränade platsliggning med mig precis intill agilityträningen. Hmm..att ligga stilla så länge med en massa andra vovvar som skuttar runt precis intill är ju inte det lättaste men jag höll mig från att springa och göra dem sällskap för jag vet ju hur glad matte blir när jag fixar att ligga still...Sen får jag ju godis också :-)
Matte jobbar som vanligt på dagarna och då är jag hos dagmatte och myser. Igår gick vi en lång promenad ut mot Stångby och jag hade bollen med mig. Vi träffade en rottweilervalp på sex månader som jag fick busa med. Han var lika stor som jag men han var ju yngre så min boll fick han inte :-)

image18

Kommentarer
Postat av: Di bästis kompis XeNo här med sin syster yster

Tur att du inte släppte bollen till så små hundar, dom kan ju slarva bort den!!!:D Vi hoppas att Lisa har fått tag i dig, du hade glömt att skicka din mailadress till henne, så jag sände över den. Ja matte fick en kortisonspruta till och tillbaka om fyra veckor, men detta skall läka ut själv, men vi jätte ledsna för att det inget spännande finns att göra så hon kan bli bra. Phu stonk, va dett är trist, hon kan ju inte hålla igån oss så som vi skulle vilja! Så nu får vi ta det lite izy! Va duktig du är på att ligga still, Kanon killen. Din matte måste vara mega stolt över dig, och vi oxså. Vår boxerlägerskompis är ju bäst´!! Ha det nu så bra och massor av boxerkramar

2008-04-16 @ 14:46:04
URL: http://www.xeno-pax.dinstudio.se
Postat av: Sally

Oj, han kmr bli stor den Rotweiler-grabben! ;) Redan så stor trots den låga åldern. Vilka fina bilder på dig, ser ut som att det är riktigt härligt väder! Just nu har vi int spec fint väder.. men till helgen ska de bli 12 grader o SOL både lördag o söndag! Jippie! Kram

2008-04-16 @ 15:13:59
URL: http://www.rallysally.webblogg.se
Postat av: Zeke

Heeeej! Du var mig en riktig tuffing du! Sådär cool vill jag också bli! Hahaha fast vi boxrar är ju genomsnälla på insidan, så klart! :D Vi verkar ju ha samma passion i livet - bollar! Dom är ju bara sååå roliga! Hahaha! :D Ha det bra boxerkompis! :P

2008-04-16 @ 16:25:15
URL: http://nogg.se/zekeboxer
Postat av: XeNo här med sin syster yster Pax

Hejsan Chaplin, vi undrar om vi får länka med ett kort på dig på vår länk sida? Vi lånar ett kort här så väntar vi på svar/ Boxerkramar dina kompisar!

2008-04-16 @ 19:38:33
URL: http://www.xeno-pax.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0