Fredaaag!

Idag är det fredag och en mysig och händelserik helg väntar! I eftermiddag kommer mattes moster ner från Småland och hälsar på oss över helgen. Med sig kommer hon att ha en av sina goldentikar fick vi reda på igår! Gissa om jag tycker det ska bli skojigt! Ännu en helg med kompis på besök och en massa bus! På söndag ska matte och jag åka in till Malmö för att träffa min halvsyster Enzo och hennes matte Pernilla. Vi ska träna lydnad, spåra och så busa såklart! Riktigt kul!

Fullt ös!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

tack för i dag! Jag har en mycket trött boxerbuser här hemma hihi! Jag har skickat några foton till din mail.



Pernilla

2008-07-06 @ 20:36:33
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0