Smaska äpple i trädgården..då är sommaren på väg!

Hejsan!

Nu har matte fått fnatt! Hon har fått för sig att vi ska promenera hela vägen till dagmatte i ottan! Halv sex tyckte hon vi skulle vakna för att ta en rask morgonpromenad på en halvtimme genom hela stan..Jag tycker inte hon är klok! Jag som inte är hund förrän framåt lunch..då vill jag ut och springa, men innan dess räcker det med en snabbluftning och lite frukost för mig :-) Jag försökte i alla fal dra ut på det och låg och drog mig i soffan tills matte hotade med att gå ensam och lämna mig..då fick jag ju masa mig upp..

image57

Vilket otroligt sommarväder vi fått! Varmt och soligt och jag är ute och myser mest hela dagarna. Ett riktigt tecken på att sommaren är på väg är när jag får ligga ute på gräset i trädgården hos dagmatte och smaska på ett äpple..mums!

image54

image55

image56

Lägg märke till mina tjusiga tassar efter långpromenaden..men säg inget till matte för då kommer hon med vatten igen..huh!

Kommentarer
Postat av: pernilla&Enzo

tjena halvbrorsan! Min matte har också blivit knäpp och får för sig att vi ska promenera raskt innan frukost, jösses alltså. Jag som inte heller är hund förrrän
halv 11, då däremot vill jag leka och busa men innan dess snarkar jag ju. Att det ska vara så svårt för dem att fatta.

Kram från syrran Enzo

2008-05-07 @ 15:48:42
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson
Postat av: XeNo här med sin syster yster Pax

Oj oj, vi kan byta, vi gillar att gå upp tidigt om bara matte eller husse är med så går vi upp när som helst. Men vi går gärna till sängs vid 7 tiden på kvällen. Va go du ser söt ut när du ligger i soffan under filten. Va du verkar gillar äpple, mysigt. Matte delade med sig av sina jordgubbar i dag, Pax gillar inte det riktigt men jag älskar jordgubbar Boxerkramar från oss

2008-05-07 @ 21:34:13
URL: http://www.xeno-pax.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0