Helg!

Hej!

Men nu är väl våren ändå kommen! Så härligt väder vi har fått med sol och blå himmel..och så är det helg till på köpet! I veckan har jag jobbat och som vanligt ägnat så gott som all min lediga tid till vovvarna! Chaplin och jag har tränat på klubben med Pernilla och Molly, Bella och jag har varit på träningsrunda med Sofia och hennes tollare Xtra och igår var det brukslydnadskurs som vanligt. Förutom det har det blivit en hel del boxerbus och långpromenader! Vårens blommor är planterade på gården och såklart hjälpte vovvarna till så gott de kunde :-)

Chaplin tycker att buskarna ska beskäras och hugger in..bokstavligen talat :-)





I helgen blir det ännu mer hundnörderi. Imorgon åker vi till Malmö hela gänget för att träna med Pernilla och hennes boxertjejer och på söndag följer jag och Bella nog med hundkompisarna på "söndagspromenaden" innan jag går till Lunds nya arena för att kolla på Jeppe Stridhs uppvisning där. Hundnörderi var det ja..haha!

"Syskonbus"



Hoppas ni alla får en skön helg i solen!

Kommentarer
Postat av: pernilla

hej!

Ja fint foto med alla blommor men vovvarna ser helt knäppa ut, de tycker der är varmt ute nu så tungorna hänger som slipsar.

2009-04-03 @ 19:54:43
Postat av: Ann-Britt Incirias kennel





Vill bara önska en Glad Påsk och ett trevligt hunderi i helgen kram Ann-Britt

2009-04-10 @ 18:26:47
URL: http://home.swipnet.se/Incirias.se
Postat av: pernilla

Nu finns lite bilder på Chaplin och dig i din mailbox!



Glad Påsk

Pernilla

2009-04-10 @ 22:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0