Snart semester!

Nu är den verkligen här snart, semestern! Chaplin och jag börjar semestern med att åka till Tånga Hed och årets boxerläger. Har börjat bli en tradition nu, tredje året i rad! Ser fram emot en härlig vecka med träning och boxerfnatt! Hoppas vi får fint väder, men gärna inte för varmt. Jobbigt för hundarna att jobba i värmen.

Chaplin, trodde jag i alla fall, har alltid varit en badkruka och doppar inte gärna tassarna. Till skillnad från Bella, som gärna plaskar i vatten, hoppar Chaplin över vattenpölar på promenaden för att undvika att få så mycket som en droppe på sig. Nu tror jag nog han har lurat mig för i helgen nere vid Höje å var det minsann andra takter. Här kommer bildbevis för dem som inte tror mig :-)







Nu börjar det närma sig för Bella. Tänker på lilltjejen och väntar med spänning på att få veta vad hon gömmer i magen :-)





Kommentarer
Postat av: Pappa James och farfar

Här kan vi inte skylla på solsting, ha,ha

Ja, visst är det spännande att vänta vad hon har i sin stora mage.

Jag sade till Ann- Britt 6-8 men får nog ändra till 8-.

Hör utav dig så fort du vet.

Vi håller alla tassar vi har för Bella

Kram i massor till er

Lee med hundarna tre

2009-07-08 @ 10:41:15
URL: http://picasso-james.se
Postat av: Anonym

Ja spännande att få se hur många små puppisar som gömmer sig i magen!

2009-07-08 @ 12:54:06
Postat av: Isabell

Grattis till de sju bebbarna!! :) Ser ut att ha blivigt en bra kull :) kram på er

2009-07-10 @ 13:21:44
Postat av: Jessica, Leah och Dexter

GRATTIS till de 7 underverken:)

Exakt hur valpsjuk är du nu på en skala?

Eller vänta förresten med att svara på den frågan tills du har varit och snusat på dem:)



Hoppas ni får ett roligt och givande boxerläger! Nästa år kanske vi kommer med.



Kramar Jessica

2009-07-12 @ 03:13:00
URL: http://leahmittilivet.blogspot.com
Postat av: Sofia och Xtra

Hej på dig!

När kommer ni hem med rapport från lägret egentligen?

Själv ska jag med Annika och spåra idag. Ska bli kul att se hur Xtra löser det!



Kram Sofia

2009-07-20 @ 10:14:32
URL: http://sofiaxtra.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej på er!

Så kul vi hade i dag på träningen, vi är ju grymma!



Kram

2009-07-20 @ 21:20:51
Postat av: Pernilla Enzo och Molly

Hej! Tack för i dag, vi hade kul som vanligt haha! Tog mig friheten att lägga ut en bild på er i min blogg, den var så fin att jag tänkte att du nog inte har något emot det.



Kram

Pernilla

2009-07-22 @ 16:53:33
URL: http://boxersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0