Vi är tillbaka!

Hejsan!

Nu är vi tillbaka efter ett låååångt uppehåll här på bloggen. Har liksom bara inte blivit av att jag bloggat. Mycket har hänt den senaste månaden. Först och främst har jag äntligen fått mitt körkort! Så otroligt skönt! Och vilken otrolig frihetskänsla! Det har ju varit rätt knepigt många gånger när man har två vovvar som man vill träna och spåra med och inte har någon bil. Som tur är har jag haft otroligt snälla vänner ( läs Pernilla och min käre granne) som hjälpt mig med skjuts åt höger och vänster :-) Tack, det uppskattas verkligen! Bella är som de flesta nog vet dräktig och nu är det inte långt kvar! Hon är hos Anne på Typhoons nu och det ska bli så kul att se vad som gömmer sig i hennes, minst sagt, jumbomage. Här hemma saknar både jag och Chaplin vår lilla tös, men vi har fullt upp i sommar med läger och andra aktiviteter så tiden kommer gå fort. Snart, eller ganska i alla fall :-), är hon hemma igen!






Kommentarer
Postat av: Pappa picasso

Hejsan.

Vad kul att ni hittade oss.

Vi skickade lycka till i går till Bella, lustigt att ni då hittade oss i dag, JÄTTE KUL.

Nu vet vi att ni har en hemsida också, bra, bra då håller vi väl kontakt

Så nyfikna är vi på den väntade Bella kullen. Hör av ernär ni vet.

Kramisar från Pappa Picasso med flock

2009-07-06 @ 21:57:41
URL: http://picasso-james.se
Postat av: Emma & Svea

Hej på er!

Vi börjar väl med att säga grattis till körkortet :) Det är absolut en frihet att kunna ta sig dit man vill, när man vill och det underlättar en hel del, inte minst för en hundägare!

Oj, vad förvånade vi blev när vi såg att Bella ska bli mamma! Det var snabba ryck :) Men jätte roligt! Vi håller alla tummar & tassar för att allt ska gå bra när valparna kommer!

Kram från oss

2009-07-07 @ 14:32:10
URL: http://boxerliv.blogg.se/
Postat av: Ann.Britt

Ja så tjock hon är nu håller vi alla tummar att

hon valpar innan du åker iväg ha det så trevligt iallafall <kram Ann-Britt med resten

2009-07-07 @ 20:24:34
URL: http://home.swipnet.se/Incirias
Postat av: Pappa James och farfar

Hejsan igen.

Här fick vi järnsläpp, det ska ju vara Pappa James och inget annat.

Kan nog bero på att farfar din har blivit pappa, och den raden låg först på inställd dator, ja, ja,

Men tanken är ju god och ett glatt humör

Lycka till nu med valpningen lilla Bella

Från PAPPA JAMES OCH FARFAR PICASSO, hi,hi

2009-07-08 @ 09:11:48
URL: http://picasso-james.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0