Måndag igen..

Hejsan!

Helgen har gått snabbt som vanligt och nu är det plötsligt måndag igen..suck! Bella har funnit sig till rätta jättefint hos mig och Chaplin! Visst är det en stor omställning med två hundar i huset helt plötsligt och bara konsten att hålla reda på två koppel på promenaden är ju ett helt företag innan man lärt sig..Men jag måste säga att jag kunde inte fått en gosigare, snällare och lättare hund än Bella. Helt otroligt. Bella är med mig idag på jobbet och hon är så trygg och lugn. Hon har legat och vilat på sin bädd hela dagen och lyfter knappt på ögonlocken när arbetskollegorna springer fram och tillbaka i korridoren...så skönt!

Bella ligger och sover medan jag jobbar



Chapln är hemma och "vaktar huset" idag och vår snälle granne ställer som vanligt upp och tar honom på en runda i parken!  I eftermiddag blir det en övningskörningsrunda med grannen och då hänger hundarna med och håller ställningarna..haha! De är så söta där de sitter och kollar ut genom fönstret. Till kvällen tänkte jag ge mig ut och träna lite lydnad med Chaplin så att vi inte tappar något nu när tävlingen börjar närma sig! 

Chapln och Bella har bänkat sig i soffan





Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men jösses så söta de är tillsammans. Helt otroligt! Kul att hon är så bra på att koppla av, man blir verkligen imponerad. Allt är ju egentligen nytt för henne, ska bli kul att se hennes MH i mars! Nördig som man är så missar man ju inte tärningskompisarnas MH haha!

2009-03-02 @ 14:43:47
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson
Postat av: Ann-Britt Inciriaskennel

Oj vad jag tänkt på ridag undrat om Bella kommer ihåg att hon varit med på jobb förut hur resan till Malmö gick osv bir rörd när man ser att det funkar så bra att hon är sååå lugn trodde inte jag inte och att hon kan koppla av du får berätt a om resan sedan . Har snott en bild av dig är det mamma som är sådan duktig fotograf eller???? Kramisar från LÖberöd

2009-03-02 @ 15:27:22
URL: http://home.swipnet.se/Incirias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0