Tillbaka till vardagen..

I helgen har jag varit i Ånnaboda, utanför Örebro, och deltagit i Boxerklubbens LO-konferans och boxerfullmäktige. Det var jättekul att träffa nya och gamla ansikten i boxervärlden och helgen var mycket intressant och inspirerande. Men lång resa och ett fullspäckat schema gör ju att man känner sig lite sliten. Hundarna fick stanna hemma och har haft en superhelg på varsitt håll. Chaplin har varit hos min mamma och där känner han ju sig som hemma och blir behandlad som en prins. Han har fått sina dagliga långrundor på backarna, extra smaskig mat och så har han hjälp till lite i trädgården. Bella har varit hos min snälle granne och hållt honom sällskap under helgen. Det har blivit långrundor i parken och Melodifelstivalen med mys i soffan har jag fått rapporterat :-) Nu är vi tillbaka till vardagen igen och Bella är med mig på jobbet medan Chaplin är hemma och vaktar huset som han brukar. I eftermiddag blir det ett träningspass med honom. Det känns som det var evigheter sedan vi tränade nu..fast sist var ju faktiskt i torsdags, så det har ju inte gått så länge..Imorgon blir det lydnadskurs på klubben med båda vovvarna! Det ska bli kul! Pernilla och Mollan börjar också i vår grupp imorgon..nu tar boxermaffian över :-)

Chaplin är ju så väldigt förtjust i sin älskade boll..Såhär såg det ut på långpromenaden med dagmatte ( min mamma) när hans boll fastnat under ett nedfallet träd..lille snutten! Bilderna följer hans kamp med att rädda älsklingsbollen!














Kommentarer
Postat av: Pernilla

Han är för söt, vilken energi han lägger på att hitta bollen. Jag är också jätte sugen på att träna, det ska bli jätte fint väder i morgon, skönt om vi slipper snö denna gången!

2009-03-16 @ 13:37:32
Postat av: Ann-Britt



Din mamma är fantastisk med kameran! Jag älskar sådana här action bilder där man ser vad som händer kul att prata med dig kram Ann-britt

2009-03-16 @ 19:32:49
URL: http://home.swipnet.se/Incirias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0