Vardagen med två vovvar..

Hej!

Nu tror jag att jag börjat vänja mig vid vardagen med jobb och två boxerbusar och allt vad det innebär. Det blir en hel del logistik för att få det att gå runt :-) Igår var jag och Chapln och tränade lydnad på klubben med Pernilla och Enzo..kul som vanligt! Syskonen var laddade som alltid men skötte sig fint! Som tidigare så är det ju stadga vi tränar och fortfarande måste träna en hel del till på..sakta med säkert går det framåt! Bella blev passad av grannen som skämde bort henne med tonfisk tills Chaplin och jag var hemma från träningen. Idag är Bella med mig på jobbet och sköter sig som alltid helt otroligt bra! Chaplin får sig ännu en träning efter jobbet idag så att han får jobba av sig lite energi som samlats på under dagen.

Här sitter busarna i bädden. Chaplin gillade leksakerna Bella hade med sig!

Bilden är tagen med mobilen och det är svårt att få fina bilder utan lysande ögon, men denna får duga..




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ha jag visste att det fanns en mening med att du köpte den största bädden på hela TEBA haha!

2009-03-04 @ 15:14:24
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson
Postat av: Ann-Britt Inciriaskennel



Ja vad gulliga dom är och så skönt att det funkar så bra Bella verkar ha anpassat sig ordentligt och du har ju verkligen en supergranne sådana finns det inte många av! JAså det var den största bädden´!!! Klart du har känt detta på dig Kramisar till er alla

Ann_Britt

2009-03-04 @ 19:13:20
URL: http://home.swipnet.se/Incirias
Postat av: Chuck o malin

Hon är sååå fin Bella ja själklart du Chaplin också och hon kommer få det jätte bra hos er! Kul med en kompis hemma! Kram Chuck

2009-03-06 @ 09:20:25
URL: http://chuckberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0