Kennelhosta :-(

För andra gången på bara några månader har vi drabbats av kennelhosta, suck! Denna gången är det bara Bella som hostar, än så länge. Verkar inte vara så kraftig som sist, men det är ändå så himla trist. Korningen nästa lördag har fått ställas in och det blir inget bruksläger heller. Mitt i vår hårdträning inför Bellas tävlingsdebut måste vi hålla oss borta från klubbar och träningskompisar ett bra tag. Jaja, är i alla fall glad att det "bara" är kennehosta som drabbat oss. Kund faktiskt varit värre..

Nu när hösten kommit med regn och blåst så passar vi på att vila upp oss lite. Snart är vi i form att inta både tränings- och tävlingsplan!




Kommentarer
Postat av: Ánn-Britt incirias kennel

Ja det var verkligen tråkigt men vi får gå sist så vi slipper åka kl 8 tack för inlägget i gästboken ja dom är söta MEN LIVLIGA JAG ÄR TRÖTT !!!Kram Ann-Britt

2010-09-22 @ 20:24:45
URL: http://inciria.cybersite.se
Postat av: Susanne

Hej svejs!

Nu har jag läst några av dina inlägg & fastnade ju naturligtvis här.

Immiz, min näst yngsta tik höll på att dö av kennelhosta. Så för mig är kennelhosta en skräck!



Hoppas ni slipper det fler gånger!



KRAM Susanne med flock....

2010-11-29 @ 08:29:58
URL: http://woogiebox.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0